18
нов

Uređenje enterijera poslovnih prostora: Sitnice o kojima treba voditi računa

Kada je u pitanju uređenje vašeg poslovnog prostora, bilo da se radi o prostorijama kompanije ili uređenju radnog mesta u kući, važno je sagledati sve bitne aspekte. Briga o njima će vam pružiti najbolje uslove za rad i značajno poboljšati produktivnost. Okruženje koje odaberete za svoje poslovanje imaće ogroman uticaj na rezultate vašeg rada.

Ovo se posebno odnosi na dizajn enterijera i način na koji je on prilagođen stvaranju prijatnog i udobnog radnog okruženja za vaše zaposlene. Uz motivisano osoblje, realno je očekivati da će proizvodnja i prodaja biti u porastu, a da će se i pružanje usluga takođe poboljšati. Adekvatno radno okruženje donosi mnogo koristi kako preduzeću tako i samim zaposlenima.

Funkcionalnost

U zavisnosti od toga na koji način želite da uredite svoj prostor, bitno je da imate detaljno razrađen plan ili viziju kako ćete sve sastavne elemente uklopiti u funkcionalnu celinu. Ovo je važno kako biste bili sigurni da ne ulažete u opremu koja se neće dobro uklopiti sa prostorom u kom radite.

Mnoge kancelarije obraćaju više pažnje na formu, a ne na funkcionalnost. Potreba da se posmatraju ergonomski aspekti, posebno kada je reč o kancelarijskim stolovima i stolicama, je u porastu. Ergonomske stolice i stolovi su dizajnirani da pruže podršku zaposlenima tokom dugog radnog vremena, smanjujući rizik od povreda. Udobnost i briga o zaposlenima čine ih produktivnijim i poboljšavaju ukupni učinak preduzeća.

Opremljenost

Da biste poboljšali zadovoljstvo na radnom mestu i smanjili fluktuaciju zaposlenih, potrebno je da im obezbedite odgovarajuću kancelarijsku opremu. Bolja oprema znači da će vaši zaposleni efikasnije obavljati zadatke. Osnovna kancelarijska oprema kao što su telefoni, računari i oprema za umrežavanje se podrazumevaju kako bi sve teklo bez problema.

Štampači, skeneri i adekvatni toneri za laserske štampače su u sve široj upotrebi i teško je zamisliti efikasnu kancelariju bez njih. Ergonomski nameštaj, dobra umreženost i sve neophodne kancelarijske sitnice su stvari koje će obezbediti visoko zadovoljstvo, pa samim tim i visoku produktivnost zaposlenih.Najbitnije, dokazaćete da cenite svoje osoblje i razumete njihove potrebe, probleme i očekivanja.

Hotel u Alpima

Inspirativan prostor

Kod dizajna enterijera, bilo da ostavite prostor mirnim i čistim ili da izaberete smelu boju zidova i obilje dodataka, uverite se da vaše kancelarije inspirišu i daju energiju. Po rečima stručnjaka, stvaranje inspirativnog ambijenta je broj jedan na listi dobrih ideja za dizajn kancelarije. Da biste prostor učinili privlačnijim, planirajte i kreativne zajedničke prostore. Oni doprinose jačanju timskog duha i omogućavaju zaposlenima trenutno rasterećenje i kratak predah od posla.

Rad u inspirativnom prostoru dovodi ljude u bolje raspoloženje i povećava njihovu produktivnost. Stoga, dobra je ideja da pre sprovođenja svojih zamisli, odvojite vreme i razmislite na koje sve načine možete da podstaknete svoje zaposlene, koristeći različita estetska rešenja.

Osvetljenje

Prilikom uređenja poslovnog prostora obratite pažnju na odabir adekvatne rasvete. Odabirom odgovarajuće rasvete za kancelariju direktno se poboljšavaju uslovi rada zaposlenih i celokupan izgled prostorije. Prirodno svetlo je od neprocenjive koristi za zdravlje i za raspoloženje i bilo bi dobro ako svojim zaposlenima možete da obezbedite ovaj način osvetljenja.

Visoki prozori od poda do plafona su prilično uobičajeno i moderno rešenje. Ipak, nije uvek moguće iskoristiti prednosti dnevnog svetla, pa je posljednjih godina LED rasveta postala najpraktičnije rešenje za kancelarijsku rasvetu, uglavnom zbog svoje isplativosti i ekoloških prednosti. Pored uštede energije, lampe koje koriste LED diode imaju estetski važnu karakteristiku manje veličine, što rezultira minimalističkim i elegantnijim dizajnom.

Biljke i zelenilo

Postoji nekoliko faktora koje bi trebalo da uzmete u obzir pre nego što odaberete prave biljke za uređenje poslovnog enterijera. Budući da smo ponekad zauzeti poslom, fokusirajte se na biljke koje ne zahtevaju mnogo nege. Iako je estetski momenat bitan, bolje je orijentisati se na

biljke koje prečišćavaju vazduh ili imaju druge zdravstvene benefite. Osim toga, studije su pokazale da kancelarijska okruženja sa zelenilom i prirodnim svetlom mogu povećati produktivnost na radnom mestu za 6% i povećati kreativnost za 15%. Uključivanje biljaka u radni prostor obezbeđuje prijatno i opuštajuće okruženje. One dodaju boju, čiste vazduh, smanjuju buku i pomažu u poboljšanju raspoloženja i produktivnosti zaposlenih.

Dizajn kancelarije je od vitalnog značaja za zaposlene koji provode veliki deo svog dana u kancelariji, stoga je ključno stvoriti prostor koji je funkcionalan, vizuelno privlačan i udoban.

Ознаке:

There are no comments yet

Why not be the first

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *