27
мај

Važnost redovnih poslovnih sastanaka za podizanje motivacije i timskog duha

Koliki god da vam je kolektiv i čime god da se bavite, morate znati da je timski duh jedna od najvažnijih stvari za svakog poslodavca. Upravljati kolektivom je teško i izazovno, koliko god ljudi da zapošljavate, ali, srećom, postoje načini da se motivacija i timski duh podignu, a najbolji način da se to uradi jesu redovni poslovni sastanci. U ovim prilikama svi mogu da izraze svoje mišljenje i da pokažu koliko im je stalo do prosperiteta kompanije, a vi možete da iskoristite ove prilike da podignete svačiju motivaciju i timski duh. Dakle, ako i vi želite da uradite upravo to, evo nekoliko razloga zbog kojih su poslovni sastanci toliko važni i koja je njihova uloga u svakodnevnom životu vaše firme.

Prilika da bolje upoznate svoje zaposlene

Ako upravljate firmom koja zapošljava dosta zaposlenih, velike su šanse da nećete biti u prilici da detaljnije upoznate svakoga od njih. A ako imate takav odnos prema njima, oni verovatno neće biti raspoloženi da daju sve od sebe za vašu firmu. Ovo, naravno, nije idealna situacija ni za koga, i zbog toga svi moramo da se potrudimo za upoznamo svoje zaposlene i ljude sa kojima radimo. To je najbolje uraditi tokom redovnih poslovnih sastanaka, kako kolektivnih, tako i individualih, a na tim sastancima možete mnogo da postignete za vrlo kratko vreme. Od toga da bolje upoznate svoje zaposlene do toga da ih navedete da se više trude na poslu – sve to je moguće postići ako razgovarate sa njima otvoreno, iskreno i sa poštovanjem koje oni svakako zaslužuju.

Bolja organizacija rada

Tokom sastanaka možete da porazgovarate o različitim temama sa svojim zaposlenima i da zajedno pronađete način da odvedete svoju organizaciju na jedan potpuno viši nivo. To će biti lakše i jednostavije uraditi ako je vaša prostorija za sastanke adekvatno opremljena, te počnite što pre i neka prostrana magnetna tabla na kojoj možete da pišete sve što je vam je važno za poslovanje bude vaš prvi izbor. Kada budete shvatili da ova ideja funkcioniše veoma dobro, sigurno ćete početi da razmišljate o još tabli koje biste mogli da smestite u različitim delovima prostorije, što je fantastičan potez za sve zaposlene i njihove poslodavce.

Sumiranje dosadašnjih uspeha

Poslovni sastanci nisu samo prilika da se dodatno upoznate sa svojim zaposlenima i da im podelite nove radne zadatke, nego i da porazgovarate o stvarima koje su iza vas. Jedna od ključnih tačaka ovih susreta jeste i sumiranje dosadašnjih uspeha i stvari koje ste zajedno postigli. Na ovaj način će vaši zaposleni shvatiti koliko vama znače ti uspesi i koliko cenite njihov rad, a to je ključno za njihovu dalju motivaciju. Takođe, na ovaj način možete da dobijete i povratne informacije koje vam mogu biti korisne u budućem radu.

Podsećanje na izazove koji slede

Osim sumiranja prethodnih uspeha, na poslovnim sastancima se govori i o narednim etapama i koracima. Ovi izazovi čekaju sve vas zajedno, i stoga je važno da se o njima govori kada su svi zaposleni prisutni. Ako pokažete da ste spremni da se suočite sa problemima koji su pred vama, pokazaćete svom timu da oni mogu da računaju na vas, a to će ih inspirisati da se uključe u ovaj proces i da doprinesu rešavanju problema zarad koristi svakoga pojedinačno, ali i kompanije kao celine!

Da bi vaša firma napredovala, neophodno je da svako zna šta radi i šta bi trebalo da radi i u budućnosti. Vaša unutrašnja organizacija rada umnogome zavisi od broja vaših zaposlenih i od toga kakvim poslom se bavite, ali su redovni sastanci izuzetno važni kada razgovaramo o organizaciji rada. Kako se na njima govori o onome što sledi i o onome što je iza vas, ovo su važne prilike koje će povećati motivaciju svih vaših zaposlenih i umnogome unaprediti vašu kompaniju!