Budite prepoznatljivi po unikatnom poslovnom poklonu
Najbolja osnova za sjajan početak poslovanja svake firme i najveći uticaj na rast biznisa, atraktivnost i trending firme ima dobra reklama, a ona ne postoji bez atraktivnog promo materijala. Svaka marketing strategija bazira se na dobro osmišljenoj reklamnoj kampanji koji treba da pošalje jasnu poruku i zainteresuje kupce za brend. Što je veće interesovanje kupaca za brend raste trending firme, pozicionira se u vrhu svoje konkurencije.
Kako kreirati i pokloniti nesvakidašnji promo materijal?
U firmi mora da istražuju afinitete kupaca kako bi znali šta oni preferiraju i tek onda kreiraju promotivni materijal kakav kupci žele, a ne kakav su u firmi odlučili da poklone. Odličan marketinški potez ne svodi se na ograničen broj promotivnih poklona, već na čitavu liniju promotivnog materijala koji treba da ispriča neku vrstu priče kupcima, da je kupci prepoznaju kao svoju i podrže. Mnogo je ideja za unikatne i personalizovane promo materijale koji su, mnogi se u poslovnom svetu sa ovim slažu, najbolji poklon za kupce, ali i zaposlene, pa i poslovne partnere. Paleta ovih proizvoda je toliko široka, a trend savremenog poslovnog čoveka koji pokušava da i na poslu drži ritam osmišljenog, sadržajnog i zdravog života, svakodnevno širi ovu paletu proizvoda. Unikatni promo materijal nosi epitet personalizovanog, u eri kompijuterske grafike dizajn takvog poklona je vrlo jednostavan, lako je doći do ideja, ali i sprovesti ih u delo. Nema onog ko ne voli da na kancelarijskom stolu ima notes i olovku sa svojim inicijalima, ram za najdražu fotografiju, nezaobilazni set koji sadrži vizitar, privezak i olovku, i još mnogo futrola, obeleživača, nalepnica, blokova i sve u različitim oblicima, dimenzijama i bojama, a prava ekskluziva je promo materijal od biorazgradivog materijala.
Personalizovani pokloni za kancelarije
Savremena digitalna tehnika štampanja omogućila je da se štampaju razni motivi na velikom asortimanu materijala i predmeta različitih oblika, u ovoj oblasti više ne postoji prepreka. U štamparijama sa dugoogodišnjim iskustvom spremni su da istražuju i prate čak i najsmelije ideje na polju poslovnih poklona, pa idu i preko svojih granica, udovoljavajući klijentima. Zato se sve češće u ponudi reklamnog materijala vidjaju predmeti čija je namena, do skora, bila isklučivo za domaćinstvo, kao što su saksije sa odštampanom personalizovanom unikatnog porukom ili ukrasne korpe za voće ili piće, šejkeri za zdrave detoks napitke, kozmetički pribor, pribor za jelo, šolje i sve ono što je čoveku svakodnevno na dohvat ruke i što ga personalizovanom odštampanom porukom može podsetiti da u poslovnom svetu ima prijatelje koji misle na njega.
Poslovna galanterija je poklon koji osvaja
Nema poslovnog saradnika koji će ostati ravnodušan na neki komad galanterije, bez obzira da li je reč o novčaniku, kaišu, neseseru, torbici, ukoliko se oni nadju u reklamnoj kesi poslovnog partnera to je jasan znak da brine o svojim saradnicima i trudi se da u svakoj prilici pokaže da mu je stalo do zdravih, čvrstih poslovnih odnosa. Galanterija se poklanja samo odabranima, onima koji su zaslužili takav poklon svojim zalaganjem i lojalnošću, poverenjem koje se gradilo i koje treba da traje i bude održivo još mnogo poslovnih godina.