20
сеп

Kako se rešiti celulita?

Srpkinje već dugo važe za možda najlepše žene sveta, ali i one vode bitku sa jednim od najvećih neprijatelja u estetskom pogledu, a to je – celulit.

Da bi se celulit pojavio, ne morate da imate višak kilograma. Uglavnom ga većina žena ima ili dobije u toku svog života, ali da biste ga se oslobodili ili na vreme sprečili da se pojavi trebalo bi da se pridržavate saveta stručnjaka.

Najpre da krenemo od toga šta je celulit i kako ga se rešiti. Celulit je vrsta masti koji ima svojstven izgled. Nakon puberteta svako može da ga dobije, bez obzira na težinu koju ima. Mlade devojke ga mogu imati, ali vidljivi postaje kod starijih žena, jer im je koža tanja. Uzgred, i žene i muškarci kako stare više dobijaju masti, a gube mišiće, pri čemu se stvara celulit. On se može pojaviti na bilo kojem delu tela gde se akumulira mast, a najčešće se javlja na nogama, zadnjici i u vidu celulita na stomaku.

Iako veliku ulogu u dobijanju celulita ima genetski nasleđena predispozicija, ipak postoje metode koje doprinose da se rešite celulita. Kao što smo napomenuli, pojava celulita nema veze sa brojem kilograma, jer ga i mršave devojke mogu imati. Međutim, ako želite da korigujete broj kilograma, možete smanjiti i celulit na koži. Kako budete mršavili, tako će se i celulit smanjivati.

Trebalo bi napomenuti da sa gubitkom kilograma nestaju i masne ćelije, te će gubitak težine doprineti i da se smanji količina celulita na koži. Da biste se rešili viška kilograma, a ujedno i celulita, vreme je da počnete da vežbate.

Vežbe za skidanje celulita

Osim gubitka težine, redukovanjem ishrane i vežbanjem doprinećete i smanjenju celulita na koži. Dobrim treninzima izgradićete čvrste mišiće ispod površine kože koji će isuniti prostor čvtstom strukturom, a stvoriće se glatka površina. Mišićna vlakna će biti zategnuta, tako da neće biti prostora da se masne ćelije pojave. Više mišića znači više sagorevanja masti, a više sagorevanja masti znači manje masnoće koje će proizvoditi celulit.

Da biste se rešili celulita i viška kilograma, predlažemo vam sledeće vežbe:

Vežba 1

Ispružite ruke, noge skupite i napravite 20 čučnjeva u tri serije. Čučnjevi su odlična vežba za zatezanje butina i zadnjice, a ovakva vežba je vrlo praktična, jer se može obavljati na svakom mestu.

Vežba 2

Stavite ruke na bokove kako biste bili u ravnoteži. Jednu nogu ispružite napred i spuštajte se u kolenu sve dok ne osetite da vam se mišići zadnjice i butine zatežu. Ponavljajte ovu vežbu nekoliko puta, pa zatim pređite na drugu nogu.

Vežba 3

Ispravite se i u stojećem položaju raširite noge u odnosu na ramena. Prebacite svu težinu na jednu nogu, savijte koleno sve dok ne dođe do ugla od 90 stepeni. Zatim prebacite težinu na drugu nogu i ponavljajte ovu vežbu nekoliko puta.

Ovo su samo neke od vežbi koje vam mogu pomoći da telo zategnete i da se oslobodite celulita. Budite istrajni i uporni i rezultat će sigurno doći! 

Preporuka za čitanje: VEŽBANJEM PROTIV STRESA