26
феб

Zašto je sublimaciona štampa štampa budućnosti?

Brojne su prednosti koje sublimaciona štampa ima u marketingu. O tome najbolje mogu da posvedoče marketinški stručnjaci, a mi izdvajajmo sledeće prednosti.

Treba imati na umu da ova vrsta štampe ima izuzetno visok kvalitet. Kada se koriste kvalitetne boje i papir, onda kvalitet otiska ne može da bude loš. Pd same pripreme za štampu zavisi kvalitet štampe, ali i izgled proizvoda.

Sublimaciona štampa moguća je na velikom broju materijala, pa je to posebno važno za pripremanje promotivnih artikala. Pošto je sve veća ponuda proizvoda na kojoj se može raditi sublimaciona štampa na tekstilu, keramici, staklu, kamenu, plastici, kao i na drugim materijalima.

Cena pojedinačnih proizvoda na kojima se ova vrsta štampe izrađuje izuzetno je povoljna, pa je zato moguće izraditi mini seriju određenih artikala ili po želji personalizovati proizvode. A upravo zbog malih serija proizvodnje za sublimacionu štampu se može reći da na tržištu ima direktnu korporativnu prednost. 

Značaj sublimacione štampe u marketingu

Za sublimacionu štampu nisu potrebni nikakvi posebni uslovi, jer ona može da se radi u bilo kojem prostoru gde ima struje. Nisu nikakvi posebni uslovi potrebni, a minimalan prostor je dovoljan za opremu, jer je oprema lagana i malih dimenzija. Nakon obavljene štampe mašine se odlažu na drugo mesto, a prostor se oslobađa za obavljanje drugih poslova.

Nije potrebno da budete eksperti za sublimacionu štampu, jer je za nju dovoljno samo osnovno kompjutersko znanje. Ako znate kako se koristi štampač, onda ste dovoljno kvalifikovani za pripremanje i štampu promotivnih artikala. Eto još jedne korporativne prednosti koji može da vam donese primat na tržištu, jer to znači da ne morate da zapošljavate novu osobu koja će se baviti štampanjem. Taman eto prilike da se oslonite na već postojeći tim ljudi sa kojima radite. Ušteda troškova je vidljiva na delu.

Sublimaciona štampa u marketinške svrhe

Kada su marketinške aktivnosti u pitanju, sublimaciona štampa se vrši na papiru, bojama i posebnim artiklima i reč je o transfer štampi. Treba napomenuti da proces sublimacije najpre kreće odabirom željenog motiva, a zatim njegovim štampanjem na papir koji je predviđen za sublimaciju. Boja koja je na papiru daljom procedurom pod jakim pritiskom i visokom temperaturom prelazi iz čvrstog u gasovito stanje, a boja u gasovitom stanju zatim se uvlači u pore materijala i tako se otisak nanosi.

To znači da otisak nije nanet na samu površinu materijala, već se nalazi u materijalu što podrazumeva postojanost štampe i daje joj visok kvalitet. Njena postojanost se najviše primeti prilikom svakodnevne upotrebe, isključivo pri mašinskom pranju i peglanju.

Ako keramika sadrži sublimacione premaze, onda budite sigurni da će izdržati i do 3500 pranja u mašini za sudove. Ako razmišljate o korporativnim šoljama, onda nema razloga za brigu, sigurno će štampa potrajati. Zato ne čudi što se sublimaciona štampa i naziva štampom budućnosti.

Zato se danas mogu u marketinške svrhe koristiti brojni pokloni, suveniri, upaljači i drugi predmeti poput personalizovanih šolja sa logoom firme. Kada se pripremi i upakuje korporativni poklon, onda se poslovnim partnerima stavlja do znanja da ih uvažavate i cenite.