Zašto su reklamni šatori popularan promotivni materijal
Marketinška delatnost je veoma složena, zahtevna i uvek se osmišljava u pravcu stvanja snažnih reklamnih efekata. U tu svrhu, stvaraju se inspirativni i inovativni promotivni materijali, među kojima se danas ističu i reklamni šatori. U kombinaciji sa drugim aktivnostima, može da stvori odlične osnove za prepoznatljivost, imidž i brendiranje.
Reklamni šatori mogu biti u širokoj paleti boja, oblika, dimenzija i sa brojnim unikatnijm detaljima i motivima. Vrlo su popularni zbog svoje praktičnosti i upotrebe prilikom organizacije događaja i učestvovanja na sajmovima, jer pored reklame imaju i konkretnu funkciju, koja se ogleda u zaštiti od sunca, padavina i drugih atmosferskih uticaja.
Omogućavaju unikatnu reklamu i brendiranje
Jedinstven i neponovljiv pristup kupcima, klijentima i potrošačima, obezbeđuju reklamni šatori. U pitanju je savremena kreacija čijom proizvodnjom se bave različite firme, uz opciju reklamne štampe. Imaju odličan odnos cene i benefita, s obzirom da se postavljaju na otvorene prostore ili u zatvorenom ambijentu, i veoma su vidljivi i interesantni javnosti. Zahvaljujući tome, stvaraju odličnu osnovu za prepoznatljivost i dugoročno posmatrano uspešno brendiranje.
Reklamni šatori imaju kvalitetnu štampu na tekstilnoj podlozi, koja podrazumeva oslikavanje logotipa, ilustracija, promotivnih poruka kompanije, važnih kontakata, specijalno dizajniranih tekstova i slika, kao i mnogo toga drugog što će učiniti promociju jedinstvenom. Šatori za reklamiranje se savršeno „uklapaju“ sa drugim promotivnim materijalima, kao što su aluminijumski jarboli sa zastavom, zatim oslikavanje vozila, katalozi i brošure, i mnogo toga drugog. U unutrašnjem delu šatora mogu se izlagati proizvodi na sajmovima ili prilikom organizacije događaja drugog tipa, na kojima je važno ostvariti promotivne efekte.
Vrste šatora za različite potrebe i efekte u javnosti
Da bi reklamni šatori imali svoju punu funkciju – promotivnu i zaštitnu, važno je da budu vrhunskog kvaliteta. Štampa je odlična ukoliko je realizovana digitalnim resursima, uz sjajne i živopisne boje, koje vremenom neće izgubiti svoje karakteristike. Prednost je to što se reklamni šatori mogu koristiti duži niz godina, posebno ukoliko je štampa postojana, a konstrukcija kvalitetna. Važno je da platno od kojeg se šator izrađuje bude otporno na vetar i padavine, kao i ekstremne temperature. Pored vodootpornosti, toleranciji na UV zrake i fleke, jednostavnost održavanja i čišćenja zavisi od samog materijala, kao i dugovečnost upotrebe.
Konstrukcija se sastoji iz sklopivih stubova od aluminijuma, metala ili poliestera, kao i krova šatora raznovrsnog dizajna i oblika. Dimenzije mogu biti prema potrebama i željama kupaca, a kreću se između 2 i 6 metara za kvadratne i pravougaone varijante, kao i obima do 8 metara za kružni oblik. Šatori za reklamiranje imaju snažnu konstrukciju u kombinaciji sa jednostavnim mehanizmom sklapanja i rasklapanja, što ih čini savršenim za reklamiranjem prilikom odlaska na putovanja u drugi grad, čak i inostranstvo. Reklamni šatori mogu biti standardni prema navedenim karakteristikama, ili specijalno dizajnirani prema željama svakog kupca.
Reklamni šatori predstavljaju konstrukciju koja se koristi u promotivne i zaštitne svrhe. Uz jasno vidljive elemente kvalitetne štampe i unikatne detalje, odličan su način za promociju novih biznisa, širenje popularnosti i vidljivosti postojećih firmi, kao i dugoročno važan deo brendiranja. U pogledu troškova, veoma su isplativo rešenje za svaki tip kompanija, bez obzira na delatnost i finansijske mogućnosti, čak i znatno povoljniji u poređenju sa drugim marketinškim aktivnostima.